بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عاقبت دور زدن استقلال و پرسپولیسی شدن!

http://esesclub.com/public/album_photo/cb/c7/08/8b70c_a68a.JPG?c=8aef1

)نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به استقلال اضافه شد. با توجه به بازگشت جباری به ترکیب آبی پوشان توانست در روند هجومی تیم گلهای خوبی برای اسنقلال به ثمر برساند،تا جای که به اردوی تیم ملی دعوت شد و افتخار حضور چند دقیقه ای در دیدار ایران مقابل کره که منجربه صعود تیم ملی کشورمان به برزیل شد را بدست بیاورد!
اما متاسفانه در پایان فصل به دلیل ملی پوش شدن غرور کاذبی وی را گرفت و فکر کرد که هر طور بخواهد میتواند درمورد باشگاه استقلال، مدیر عامل و سرمربی آن صحبت کند و از نگرفتن مطالباتش انتقادات تند و شدیدی را داشته باشد!
لذا بالاخره مجبور شد از استقلال جدا شود و به فولاد خوزستان بیوندند!دراین تیم هم جای به جز نیمکت ذخیره ها برایش در نظر نگرفتند تا در نیم فصل لیگ سزدهم به پرسپولیس پیوست.بعد از پیوستن به این تیم شروع به کری خواندن و نشان دادن علامت 6 لنگی ها کرد که در نهایت عاقبتی جز میخ شدن به نیمکت لنگی ها نصیبش نشد!
2)دو فصل قبل با استقلال قرار داد داخلی بست و استقلالی ها به دلیل آنکه آندو تیموریان را ازدست داده بودند تا حدودی خیالشانم راحت بود که یک ذخیره مناسب برای جایگزین آندو جذب تیمشان کرده اند!اما به یکباره در یک تصمیم غیر منتظره به تراکتورسازی پیوست و بعد از گذراندن کلی حاشیه نتوانست عملکرد درخشان گفصل قبل خود را نمایش بگذارد.لذا در لیگ سیزدهم ابتدا به سپاهان و بعد به پرسپولیس پیوست که تا همین حالا که هفته بیست سوم لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم نتوانسته جای در ترکیب لنگی ها بدست بیاورد!
3)در نیم فصل لیگ سیزدهم استقلالی ها به شدت خواهان وی بودند،در گوشه و کنار نیز خبر از استقلالی بودنش شنیده میشد.منتهی مدیران ذوب آهن با گرفتن دو بازیکن جوان لنگی ها و مقداری اسکناس این بازیکن را به قرمزها تقدیم کردند!
خلاصه اینکه در مهم ترین بازی قرمزها با حریف سنتیشان این سه بازیکن حتی فرصت یک دقیقه بازی کردن را پیدا نکردند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,فصل نقل و انتقالات,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com